majaajohanssonn

Alla inlägg under februari 2013

Av Maja Johansson - 22 februari 2013 12:41

Får aldrig nog av andra avenyn. Finns inget bättre än att kolla på't hela dagarna. LOVE IT.

Skulle blivit fest ikväll men självklart så sket sig det. Får väl bli en hemmakvälö istället då. Åhh. Hatar när man sett fram emot något och sen blir det inte som man har tänkt sig. Så jävla tråkigt asså. ?

Av Maja Johansson - 21 februari 2013 22:41

har haft en trevlig kväll med julia och cajjo. myspys!

Av Maja Johansson - 16 februari 2013 11:38

Men äntligen lov <3

Igår kom Maria hit och vi hade en trevlig kväll med god mat and so on. Mästerkock är jag!

Idag ska jag bara ligga i soffan och slappaaa. Orkar inte göra ett skit faktiskt :) på lov ska man sova och vila, så är det bara!

Ciaoo!

Av Maja Johansson - 13 februari 2013 22:06

Såg nu att jag la upp samma bild två gånger idag. WHATEVER. godnatt

Av Maja Johansson - 13 februari 2013 22:03

Praktiken tar den mesta av min tid vilket gör att jag är sjukt trött när jag kommer hem och då orkar jag ingenting. Avgåååå.

Idag har jag iallafall hunnit med en fika med fina vänner och lite tvchill med the family. Nu ska jag sova som aldrig förr. Trött tjej! Tur att det är lov om 2 dagar!!!!! UNTZ UNTZ UNTZ

Bjussar på två bilder från dagen

Av Maja Johansson - 13 februari 2013 10:04

Sitter och somnar snart på praktiken.

Igår fick jag min efterlängtade iPhone 5 :D :D :D SÅÅ GLAAAD.

Bjussar på ett par bilder :p

Av Maja Johansson - 11 februari 2013 21:41

jag suger på att blogga känner jag.. 


Jag och min förbannade huvudvärk överlevde praktiken idag och imorgon börjar jag redan vid kl 07 :(
men slutar vid 15:00 och då bär det av till kalmar med mamma :) wiiii, förhoppningsvis kommer jag hem med min efterlängtade iPhone 5 :D :D :D :D 

aja anyway, Maria kom hit idag efter jag slutat och vi hade det mysigt med massa snack och kafferep. Hon är bra hon! Alltid lika roligt i hennes närhet! Vi är knasiga..

Nu måste jag sova, annars dör jag kl 05:30 imorgon.


Ovanligt snygg i badmössa, eller vad sägs? ;) haha störda

Av Maja Johansson - 8 februari 2013 22:31

Ikväll kom älsklingen hit (äntligen!!) och hade med sig kebab/kycklingrulle till oss. Gott!

Har varit en bra kväll med massa mys. Min fina älskling. Love him!

Nu ska vi sova och hoppas på skapligt väder imorgonbitti så vi kan åka ut och pimpla och grilla! :)

Lägger in en halvgammal och flummig bild. Orkar inte leta efter någon bättre. Har över 500 bilder i min iPhone trots att jag rensade för inte så längesen. Haha tar typ bild på allt och alla.. PEACE!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards