majaajohanssonn

Alla inlägg under november 2013

Av Maja Johansson - 20 november 2013 09:49

Har typ inget att skriva om men kan slänga in ett ruttet collage från den senaste tiden bara för att fylla ut liite!

Av Maja Johansson - 16 november 2013 10:51

Bara sen igår har jag spenderat 4 timmar & 40 minuter på bussen. Åkte till Växjö igår efter skolan med Maria å nu är jag påväg hem igen för att ikväll gå på "spökvandring" på Kalmar slott, spännande! xD efter det blir det Växjö igen, awesomeeee!

Av Maja Johansson - 13 november 2013 21:40

Förutom några jäkligt onödiga timmar i skolan så har jag spenderat dagen med Maria i stan & hemma hos henne. Nu är jag sååå trött. Inte alls pepp på att ha en lektion och sedan vänta 2 timmar på nästa imorgon :/ varför kan dom inte bara göra ett bra schema nån gång? How hard can it be liksom :P

Av Maja Johansson - 13 november 2013 09:46

Spenderar sovmorgonen i farmor och farfars lägenhet, as gutt att gå upp tidigt när man har sovmorgon och åka hit och bara slappa innan det blir skola några timmar. Efter plögget blir det stan med mariiiiia en stund (y)

Tråkiga bilder men ah. Har iallafall gamla favorittröjan på mig idag. Den är så mysig. Kommer ihåg när verkligen alla gick omkring med såna, haha

-

Av Maja Johansson - 10 november 2013 23:02

Av Maja Johansson - 10 november 2013 18:28

Bra dag som började med att vi firade min älskade pappa med tårta, blommor och paket. Han är verkligen världens bästaste pappa <3
Sedan blev det gofika/sen frukost hos farmor & farfar där vi också spelade yatzy, och vem fick yazty på första kastet om inte jag? ;) KUNG
Imorgon är det skola och det gillar jag inte. Söndagsångest idag kan jag säga. Usch, pallar inte med nått som har med skolan att göra.

Av Maja Johansson - 9 november 2013 20:45

Här ligger jag i min säng med Petter i högtalarna, försökte plugga men det gick inte så bra. Fuck svenska.

Roligare kunde man ju haft en lördagskväll men that's life!

Av Maja Johansson - 8 november 2013 20:49

Så himla sorglig dag faktiskt. Har aldrig trivts så bra på en praktikplats som denna gången och jag är såå glad över att jag ska ha praktik där i vår igen. Halleluljah! Fick jättefina presenter och massa kramar när jag skulle gå hem. Tårögd majsen då kan jag säga! Agerade även karatekid med något hemmagjort pannband som en kille gjorde till mig (y)

Efter praktiken käkade jag och marre kinamat och sedan blev de bussen hem och in i bastun för lite stressa-ner-tid!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards