majaajohanssonn

Alla inlägg under september 2013

Av Maja Johansson - 30 september 2013 21:17

Första dagen på praktiken idag, var där 2 timmar men känns som att jag varit där i 7 år, pallar inteee. Alla va iallafall supertrevliga så det är ju ett plus iallafall. Det kan ju iallafall inte bli sämre än vad jag förväntat mig ;p
Mötte sedan upp lina i stan och spenderade några sjukt roliga timmar med henne, massa skratt. Asså tror ingen i hela världen skulle förstå våran humor. Sick. Efter det bajsade jag hem till carro och dog med henne och åt supergod äpppeeelpajj :pp
Nu känns det som att jag skriver värsta dagboken men ahh :P kan ju va kul att läsa nån gång in the future kanske?
slänger in två feta bilder också

Av Maja Johansson - 29 september 2013 19:43

Jag brukar inte ha ångest på söndagar men idag har jag det, imorgon börjar praktiken som jag ska sysselsätta mig med i 5 jävla veckor. JAG HAR INGEN SOM HELST LUST FÖR DETTAAAAA. :( vill verkligen inte...
aja fuck life moment just nu.
myser iallafall med Ludde & lillasyster för att göra allt lite bättre. Läskig ansiktsmask, te, mackor och annat nyttigt tilltugg.
Förövrigt så är Ludde kung, önskar jag var honom, bara gå omkring och vara söt hela dagarna, inte behöva oroa sig för någonting.

Av Maja Johansson - 29 september 2013 19:36

Dålig på att blogga nu känner jag men ah... slängde ihop ett litet collage från i torsdags då vi var i Ullared. Köpte nästan bara det jag behövde och bara lite onödigt ;) hittade även 2 tröjor, ovanligt, brukar aldrig hitta kläder där. Köpte också ett rött läppstift, känns inte riktigt som min grej men man vet ju aldrig :P det konstiga är att varje gång jag testat rött läppstift så har det börjar klia så jag har varit tvungen att tvätta bort det. Allergisk? Hmmmmmmm

Av Maja Johansson - 26 september 2013 05:27

Klockan är nu 05:27 och jag beger mig till Ullared för en heldags shopping med mamma & lillasyster. Ska bli toppen! Orkade dock inte fixa mitt hår så satt upp det i en toffs, längesen jag hade det in public! Mitt hår har blekts sååååå mycket så ni anar inte. Det kanske syns på bilden. Borde kanske satsa på att bli blondie? Haha nooot :)

Av Maja Johansson - 25 september 2013 18:09

Iår ska jag fasen hänga med på halloweenfest, vilket jag inte gjort dom senaste åren. Ska bli suuuperkul! Det är typ 100 år kvar men fick damp förut idag och testade att sminka mig lite, tyckte det blev hyfsat bra för att vara första gången :)
Läpparna ska inteeeee se ut som på bilden dock :pppp


Av Maja Johansson - 24 september 2013 22:17

Av Maja Johansson - 24 september 2013 20:49

Idag fick vi testa och beställa studentmössor, rosa it is! Har haft sån jäkla studentfeeling hela dagen pågrund av det så när jag kom hem var jag tvungen att gå omkring i min brors gamla mössa ett tag, så najs!

Av Maja Johansson - 21 september 2013 16:19

Har inte, förens idag, träffat min älskade pälsboll sen i tisdags och jag har saknat honom så otroligt mycket! Det är sjukt hur man kan älska ett djur så mycket som jag älskar honom. Han är den bästa som finns!
Ikväll vet jag inte vad som händer, är sjuk så blir en innekväll. Antingen kommer Sofie hit eller så får jag och Ludde mysa ensamma, det får vi seee. :)

Ovido - Quiz & Flashcards