majaajohanssonn

Alla inlägg under maj 2013

Av Maja Johansson - 29 maj 2013 21:30

MENTAL BREAKDOWN
fattar ingenting, mitt huvud, mitt hjärta, ingenting vill samarbeta

Av Maja Johansson - 28 maj 2013 22:50

Är trött på allt och alla. Bland annat människor med dubbelmoral och vimsiga lärare som inte ens vet vad dom själva heter. Fuck allt vad skolan innebär just nu.

"KÖR DITT EGNA RACE, GÖR DIN EGEN GREJ OCH PISSA PÅ DEM SOM TVIVLAR"

Tack för mig / otroligt trött tjej

Av Maja Johansson - 24 maj 2013 17:23

alltså helt ärligt, nu är det bara 11 skoldagar kvar tills sommarlovet, hur skönt?
Har gjort klart i princip alla prov och uppgifter som ska vara klara innan dess, har bara ett fåtal kvar vilket känns förbannat jävla skönt! slippa stressen! Dock har vi 2 prov kvar som måste göras...


aja whatever ni bryr er nog inte om min skolgång so let's talk about something else...
vill bara klargöra för alla (som att någon ens läser min blogg?) att jag verkligen HATAR folk som snackar

skit om andra men inte vågar öppna käften när det väl gäller. det är så sjuuuuukt fegt och äckligt gjort. 

Mmm det var väl allt. uppmärksammade nu att jag visst var lite dålig med punkter och stora

bokstäver i detta inlägget men what the fuck, it's my bloooog heyy, bättrar mig till nästa gång ;)


Slänger in en bild från utklädningsdagen i 9an, sjukt längesen! saaaaknar! 
Notera att jag har svart hår och inte är mig ett dugg lik....


 



Av Maja Johansson - 19 maj 2013 21:29

Asså förutom fredag så har detta varit den tråkigaste helgen ever. Suttit i soffan hela helgen. Ingen som varit social & inte jag heller. Orka.

16 skoldagar kvar till friheten. Oj så skoj. Lär hända mycket. Kommer sitta i soffan i två månader typ. Negativ idag.

Av Maja Johansson - 18 maj 2013 13:32

Detta datumet har förföljt mig sen jag vet inte hur länge. Suttonde maj hit å suttonde maj dit. Hihuhu.


Kvällen tillbringades med mina bästaste julia & cajjo <3
Det blev grill,kubbspel å massa snack, guttiguttgutt helt enkelt. Uppskattar verkligen sena kvällar med fina människor hihuhu :*

 

 


Av Maja Johansson - 17 maj 2013 11:56

Stannade som sagt hemma idag och åkte till Påskallaviksskolan för att kolla 

på deras årliga ''små stjärnorna'', så sjukt kul att kolla på! Dock blir man ju

väldigt besviken när dem bästa inte vinner men aja, så är det alltid.. man måste

göra något roligt och spralligt för att vinna verkar det som. Tråkigt för dem 
som är jätteduktiga och övar in dans osv, yeye. 


Har även hunnit med en pw och kaffe i solen. Nu väntas det plugg och ikväll 
blir det att grilla med mina fina tjejer   

Slänger in en bild på lillasyster och hennes kompisar, sjukt söta tjejer!!


 

 

Ovido - Quiz & Flashcards