majaajohanssonn

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Maja Johansson - 1 maj 2013 20:04

 
har så sjukt tråkigt så det är nästan inte sant. ibland är det såååååå svin-mega-super-tråkigt att

bara sitta hemma och glo. jag som hatar att behöva sminka mig everyday ställde mig till&med nyss

och sminkade mig och plattade håret bara för jag inte hade något annat att göra. hur sjukt.. 

Idag är det förresten bara 25 skoldagar kvar till sommarlovet, HOW SICK! känns inte ens som att

det är vår. det har varit ca. 2 riktiga vårdagar denna ''vår'' och det var idag och för typ nån vecka sen.

EN SAK, som är ÄNNU SJUKARE är ju att jag tar studenten om ett år... asså ett år är jävligt kort tid, 

det kommer gå hur fort som helst.. PANIK inför vad man ska göra efter studenten liksom??? ska bli sjukt
kul att ta studenten å allt det där men bara tanken av att splittras från dem jag umgås med varje dag

i skolan och att behöva stå på egna ben och söka jobb och skit får mig att dö lite inombords.. ÄR MAN REDO??

haha långt inlägg det blev, hoppas det uppskattas ;) 

Av Maja Johansson - 1 maj 2013 12:13

Istället för att sitta hemma med familjen som det var tänkt så 

räddade sanna & sofie min kväll! woop woop 


blev en ganska lugn men jävligt rolig kväll, saknat dem tjejerna allt för mycket!   


 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards