majaajohanssonn

Alla inlägg under oktober 2013

Av Maja Johansson - 31 oktober 2013 16:00

Idag tog Maria och jag bussen in till stan i Växjö, mötte upp Philip å käkade på ett överfullt donken & sen shoppade vi lite. Hittade faktiskt lite jag behöver, en deo spray, en glittrig eyeliner/ögonskugga, värmeljus, ett enkelt & fint armband & en efterlängtad kaffemugg som jag kan ha på bussen på morgonen hihuh.
Ikväll får vi se vad som händer, något blir det alltid :) byyee

Av Maja Johansson - 30 oktober 2013 16:04

Nu sitter vi på bussen mot Växjö med 2 sega timmar framför oss.. aja tack gode Gud för spotify iallafall! Packade med mig typ hela huset men glömde ändå det viktigaste hemma. Typiskt mig. Byebye!

Av Maja Johansson - 29 oktober 2013 15:39

Här ligger jag i min säng och chillar med en turban på hövvet. Har sån himla värk i magen så jag bara vill dö for the moment. Usch.

Uttråkad är jag också. Händer inte mycket just nu asså... har tagit två nya hål i öronen (vet inte om jag redan skrivit det) och fixat till min dipdye lite, vilket gick ganska rakt åt helvete pga dålig budget hårfärg :3

För övrigt så är jag fortförande sjuk, men imorgon bär det av till växjö för lite partaj å annat gyttt.

Av Maja Johansson - 28 oktober 2013 19:19

Haha ingen hade säkert märkt detta om jag inte nu skrivit det men oj så felstavad bilden är här under. När jag försökte vara poetisk. Lol. Hejdå.

-

Av Maja Johansson - 28 oktober 2013 19:17

Av Maja Johansson - 26 oktober 2013 18:03

asså jag börjar bli så sjukt jävla rastlös här hemma. varit sjuk i över 1 månad nu och varit hemma hela veckan från praktiken och nu har jag höstlov. Inte så kul när man är sjuk.
Va iallafall på vårdcentralen (där dom självklart inte hittade något fel på mig), trodde att emilia skulle sticka mig i armen men icke, hade varit coooolt :D

Annars händer det inte ett skit och jag bara ligger här hemma och hostar ihjäl mig tills jag spyr. min one piece och mina nintendon är my bffs nurå.

Maria ska iallafall utmana ödet och komma hit en stund sen. Har ju redan smittat hela min familj så why not smitta henne också liksom. Haha. Lol. Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards