majaajohanssonn

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

Min äldsta vän <3

Av Maja Johansson - 8 oktober 2013 17:11

En vecka efter att jag föddes så föddes du och du har varit min bästavän enda sen dess. Vi har gått igenom allt tillsammans, du har alltid stöttat mig och du har alltid funnits där. Jag kommer ihåg när vi var små, om någon var elak mot mig så gick du alltid framför mig och du var alltid på min sida och jag var alltid på din. Enda sen den tiden har vi alltid stöttat varandra genom både glada och svåra stunder. Jag har alltid haft så jääävla kul med dig, kommer aldrig glömma alla gånger vi lekt med dockor, åkt ut med jollen, cyklat, åkt sopsäck nerför pulkabacken och skrattat åt våra sjuka skämt. Trots att vi har bråkat och nästan hatat varandra (vilket inte är så konstigt under 18 år) så har vi alltid hittat tillbaka till varandra och det är jag så jävla glad för. När alla andra sviker så finns du alltid kvar och jag hoppas att dom här 18 åren bara är början på en livs lång vänskap för no matter what så kommer du alltid vara den som känner mig bäst och du kommer alltid att vara min bästavän. ? jag älskar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Johansson - 6 november 2014 16:51


-

Av Maja Johansson - 16 mars 2014 23:30

jag vill bara att det ska sluta göra så jävla ont

-

Av Maja Johansson - 24 februari 2014 01:51


Av Maja Johansson - 9 februari 2014 22:49

Hade en sjukt kul kväll/natt med di bäste, har inte skrattat så mycket på länge! Körde roliga lekar hos Jasmine och sedan bar det ut på diverse krogar och någon gång där började danskan ta över. Karlsson på taket blev bög, vi drack äcklig cider, fick...

Ovido - Quiz & Flashcards