majaajohanssonn

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Maja Johansson - 29 april 2013 22:13

saker som suger

  • tandvärk
  • huvudvärk
  • sena bussar
  • otrevliga busschaufförer
  • att jag inte är 18 förens om typ 2937129763871364981 dagar
  • falska vänner
  • folk som alltid ska lägga sig i 
  • människor som bara bryr sig när det har hänt något
  • folk som tror dom kan styra över andras liv
  • rävar
  • älgar
  • mörker
  • busken på vår gård som alltid ser ut som ett spöke
  • värme
  • spotify som vägrar göra mina låtar availible offline
  • låtar som gör mig ledsen men som jag inte kan sluta lyssna på
  • min spotify lista
  • skolan
  • prov
  • läxor
  • vissa lärare
  • jag
  • mitt hår
  • min hy
  • fräknar
  • larm som startas 05:30
  • att gå upp tidigt på helger
  • att aldrig hinna ta 15:00 bussen hem från skolan
  • att mina friends bor i stan och jag i skogen
  • att jag aldrig kommer vara smart nog att ta körkort
  • att jag alltid är så jävla säker på mig själv men endå osäker all the time
  • att det inte går så många bussar ut till hålan där jag bor
  • att jag inte kan flyga
  • att jag aldrig fick uppleva min dröm om att ha en riktig lådbil när jag var liten
  • att jag är trött men pallar inte sova
  • att jag känner mig tvungen att komma på fler saker som suger
  • att jag helt plötsligt började skriva ''att'' framför varje sak
  • saknad
  • ensamhet
  • my fucked up mind
  • iphone batteri
  • du
  • kärlek
  • folk som inte svarar på sms fast man ser att dom har sett det
  • när man inte vet vad man ska säga
  • att jag alltid gör saker i sista sekunden
  • att jag alltid ångrar mig nör jag gjort/inte gjort saker
  • denna lista
Av Maja Johansson - 29 april 2013 17:43

Valborg imorgon, untz untz untz!

Ovido - Quiz & Flashcards