majaajohanssonn

Alla inlägg den 18 juni 2013

.

Av Maja Johansson - 18 juni 2013 20:53

 

musiken dödar mig, tankarna kväver mig, försöker ta mig loss, kommer ingenstans, får panik, hjälp

Av Maja Johansson - 18 juni 2013 13:24

Var i stan igår längre än förväntat, skulle på sommarföretagsmöte men slutade med salladsdejt med carro på hennes balkong. Orkar inte ens försöka komma på vad klockan var när jag kom hem, men det spelar ingen roll. Lina räddade min kväll, bra. Slippa sitta hemma och bara tänka. Orkar inte det. Jag vet helt ärligt talat inte vad jag skulle göra utan mina vänner, ni är allt för mig och jag hoppas verkligen att ni förstår hur mycket ni betyder för mig. Bästaste <3

Mamma hittade även en cola-flaska med mitt namn på, sällsynt namn har man tydligen, finns ju inte ens med i kalendern längre! hehehe så delade en coke med mig själv, som alla andra. hihu.

 

Av Maja Johansson - 18 juni 2013 01:31

  

Jävligt tur att jag vet vilka som är mina riktiga vänner och vilka jag verkligen kan lita på.
Falska vänner är fan det värsta jag vet. USCH. Försvinn ur mitt liv. Idiot. Är så jävla trött 
på att jag alltid ställer upp men aldrig får något tillbaka. Fucktard. 
''I don't chase after people anymore, if you want to walk out of my life I'll hold the fucking door open for you''

Men, kom ihåg en sak, WHEN NO ONE ELSE GAVE A FUCK, I DID



Av Maja Johansson - 18 juni 2013 01:13


orkar inte med dessa sömnlösa nätter, ger upp


Ovido - Quiz & Flashcards