majaajohanssonn

Alla inlägg den 25 juni 2013

<3

Av Maja Johansson - 25 juni 2013 22:57

 
''Best friends are hard to find because the very best one is already mine''

Av Maja Johansson - 25 juni 2013 14:23


Såhär kände jag mig i fredags när jag agerade hiphopare & dansös

Av Maja Johansson - 25 juni 2013 14:14

Okej min blogg har varit väldigt tråkig på sista tiden, bara massa deppiga

inlägg som säkert inte är så roliga att läsa men ibland är det bara skönt att skriva

ut sina känslor någonstans och papper och penna är inte riktigt min grej... 

Gick upp tidigt idag för att träffa Emelie innan hon skulle jobba, ganska coolt

att jag fixade jobb till henne ;) haha lolz. #cashisking

ehhhhhh har inget att skriva men mm. ah okej det var det. ciaoo

 

Jooo förresten! Måste ju tacka dig från Falkenberg för din fina kommentar ;) 
dryge jäveeell azzzzzzzzzzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards