majaajohanssonn

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

ett icke deprimerande inlägg

Av Maja Johansson - 25 juni 2013 14:14

Okej min blogg har varit väldigt tråkig på sista tiden, bara massa deppiga

inlägg som säkert inte är så roliga att läsa men ibland är det bara skönt att skriva

ut sina känslor någonstans och papper och penna är inte riktigt min grej... 

Gick upp tidigt idag för att träffa Emelie innan hon skulle jobba, ganska coolt

att jag fixade jobb till henne ;) haha lolz. #cashisking

ehhhhhh har inget att skriva men mm. ah okej det var det. ciaoo

 

Jooo förresten! Måste ju tacka dig från Falkenberg för din fina kommentar ;) 
dryge jäveeell azzzzzzzzzzzzzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Johansson - 6 november 2014 16:51


-

Av Maja Johansson - 16 mars 2014 23:30

jag vill bara att det ska sluta göra så jävla ont

-

Av Maja Johansson - 24 februari 2014 01:51


Av Maja Johansson - 9 februari 2014 22:49

Hade en sjukt kul kväll/natt med di bäste, har inte skrattat så mycket på länge! Körde roliga lekar hos Jasmine och sedan bar det ut på diverse krogar och någon gång där började danskan ta över. Karlsson på taket blev bög, vi drack äcklig cider, fick...

Ovido - Quiz & Flashcards