majaajohanssonn

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Maja Johansson - 16 juli 2013 22:18

 

Jag blir så jävla trött, ledsen och besviken på falska vänner & folk i allmänhet som...


  • inte håller vad dem lovar
  • inte ställer upp
  • inte inser hur mycket dem betyder för mig
  • inte förstår att dem faktiskt sårar
  • tror att dem kan komma och gå som dem vill i mitt liv
  • inte känner någon empati 
  • tror att dem kan behandla mig hur som helst
  • snackar skit
  • säger att man kan lita på dem när man absolut INTE kan det
  • säger ''jag vet hur det känns'' - du vet inte alls hur de känns fittjävel
  • bara bryr sig när det har hänt något/för att dem vill veta vad som hänt
  • snackar skit om andra vänner och sedan umgås med dom - snackar ni så mycket skit om mig också eller?
  • säger att dem hatar dubbelmoral när dem själva har mer dubbelmoral än någon annan i denna fucking värld
  • håller med den dem sist pratade med
  • inte kan stå för vad dem själva tycker utan måste hela tiden hålla med någon
  • ändrar personlighet beroende på vem dem umgås med
  • kommer med världens dåligaste ursäkter


    Detta är bara NÅGRA punkter som beskriver vad jag verkligen HATAR hos falska vänner- och folk i allmänhet.
    Kan inte bara alla falska människor fucking försvinna ur mitt liv? Jag orkar inte mer er. Det är verkligen så att när man behöver sina vänner som mest, då finns dom inte där. fuck you guys. uuuuuuusch.


Ovido - Quiz & Flashcards