majaajohanssonn

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Maja Johansson - 17 juli 2013 22:25

Idag har det varit så otroligt varmt ute att jag trodde, på riktigt, att jag skulle dö. Denna värmen är sjuk och jag längtar så oehört mycket till vintern, vilket jag nog är ganska ensam om. Men iallafall. Dagen har bestått av värme, mygg, metning, korvgrillning, skratt och mys. Mormor fyller år idag så vi begav oss till en fin klippa vid havet och hade det myspys, jag fick dock ingen fisk. Arg. 

 
Jaha. Imorgon är det domedagen för mig. Ska alltså hoppa in som vikarie på ett äldreboende. Kommer dö. Är så sjukt nervös så jag tror att jag avlider vilken sekund som helst. Men men, man kan inte göra mer än sitt bästa. Det värsta som skulle kunna hända är väl typ att dom sparkar ut mig därifrån eller att en gamling dör pågrund av mig. Eller nått. Haha. Nej det kommer gå så bra Maja. Stay positive!!!

Tack och hej

Ovido - Quiz & Flashcards