majaajohanssonn

Alla inlägg under juni 2013

Av Maja Johansson - 18 juni 2013 01:13


orkar inte med dessa sömnlösa nätter, ger upp


Av Maja Johansson - 17 juni 2013 19:32

  
I want a moment to be real
wanna touch things I don't feel

wanna hold on

and feel I belong

Av Maja Johansson - 15 juni 2013 13:09

hade en mysig fika med klassen efter att vi varit i aulan och kollat när rektorerna körde OSCARS STYLE, så jävla grymma!! Någon timme senare fick vi vårat efterlängtade sommarlov. känns helt sjukt ju.. men ajjjjaaaa. Sen blev det smörgåstårta & jordgubbstårta med familjen och senare på kvällen så blev det festligheter hos carro, alltid lika kul! Hade en helt jävla sjuk kväll. Älskar sånna kvällar. Man vill liksom bara uppleva dom igen och igen hihuhu. Bästaste tjejerna att umgås med, lätt! Hahaha lite awkward slut på kvällaa men ajja, så kan det gååoo

''Idag mår man som man förtjänar''-standard
Min fot är helt paj tack vare Felicias otroligt goa överraskningsspark... men kul var det! Hoppas att smärtan går över snart. Ser ut som värsta handikappade mongot när jag går.. awesome. 

   
     

Av Maja Johansson - 11 juni 2013 17:21

Lillebror kom hem med en colaflaska (som dock inte var till mig..) med mitt favoritnamn på. haha dog typ. Namnet Lasse förföljer mig vart jag än går. Alla heter det. Men kul är det. LOL

 

Av Maja Johansson - 10 juni 2013 20:11

Var i Växjö med en del av släkt och släkt-släkten i fredags för att fira min kusin som tog examen. Hon hade gjort god sallad som vi käkade bland ormar å grejer.
Väldigt väldigt varm dag men jag överlevde trotts min jag-vill-inte-ha-shorts-inställning.
Efter firandet av henne blev det att gå omkring lite på samarkand men var så trött så orkade inte ens shoppa xd

Bjussar på lite bilder från den dagen :)

Av Maja Johansson - 4 juni 2013 22:05

Av Maja Johansson - 3 juni 2013 21:20

Ovido - Quiz & Flashcards