majaajohanssonn

Alla inlägg under juli 2013

Av Maja Johansson - 14 juli 2013 14:29

[Bild]

Av Maja Johansson - 14 juli 2013 13:57

  • folk som tar en för givet
  • att vara någons andrahandsval
  • när dem man litar på sviker
  • låtar som påminner om personer man inte vill tänka på
  • mygg
  • att jag inte är 18
  • att jag inte är 20
  • falska människor
  • dubbelmoral
  • när man inte vet vad man ska skriva på en sånhär lista
  • finnar
  • att mitt hår alltid fuckar ur när jag ska någonstans
  • när kläderna man vill ha på sig ligger i tvätten
  • att jag aldrig kan hålla ordning på mitt rum
  • mitt minne
  • att jag slösar tid på att tänka på personer som inte förtjänar en plats i mitt liv
  • att jag bryr mig för mycket om saker jag borde glömma
  • vänner som bara hör av sig när dem behöver något
  • att alla låtar på min spotifylista passar så jävla bra in i min livssituation
  • att min blogg är så deppig
  • min dåliga fantasi
  • min osäkerhet
  • att jag inte kan sova på nätterna
  • dig
  • folk som säger saker dom inte menar
  • mina ärr
  • fötter
  • älgar
  • mitt utseende
  • att appen pou inte är gratis på min iPhone
  • när det är varmt när man ska sova
  • att jag tänker för mycket

Av Maja Johansson - 14 juli 2013 13:28

 

-

Av Maja Johansson - 14 juli 2013 11:11

Av Maja Johansson - 13 juli 2013 12:53

Ovido - Quiz & Flashcards